Vi søker nå en engasjert og serviceinnstilt
HR-medarbeider som ønsker å bidra med støtte og videreutvikling av vår spennende kunde,
Ability i Trondheim.
Bli kjent med oppdragsgiver
Ability er ett av Norges største Facility Service selskap, med ca. 1 300 medarbeidere. De leverer tjenester innen renhold, kantine, hotell og eiendomsservice i hele landet. Hovedkontoret er lokalisert i Bergen med regionalavdelinger i Oslo, Stavanger og Trondheim. Kontoret du vil være tilknyttet er lokalisert i Trondheim, og du vil rapportere til HR leder som sitter i Oslo. Rollen innebærer noe reising til Tromsø og Bodø for å treffe de lokale lederne. Det er ønskelig med tilstedeværelse på Oslo-kontoret den første uken. Du vil være en del av et HR-team, bestående av tre personer.
Ability tilbyr
- Gode muligheter for faglig og personlig utvikling i en krevende og aktiv organisasjon
- Konkurransedyktige lønnsbetingelser
- Pensjon og forsikringsordninger
- Hyggelige kollegaer
- Vi jobber i en hektisk hverdag, men tar oss tid til hverandre
Vi tar gjerne en prat dersom du har erfaring med
- Lederstøtte
- Konflikthåndtering og oppfølging av personalsaker
- Relevant arbeidserfaring innen HR og administrasjon
- God kunnskap og erfaring med tariff og relevant lov- og avtaleverk
- Ansvar for tariff, særavtaler, hovedavtalen, personal, lønn og rekruttering i regionen
- Samarbeide med myndigheter, tillitsvalgte og arbeidstaker- og arbeidsgiverorganisasjoner
- Drive kontinuerlig forbedringsarbeid, og ta i bruk nye arbeidsformer og digitale løsninger
- Innkjøp av kontorrekvisita / administrativt materiell ved behov, samt bestilling/inn-utlevering/oppbevaring av arbeidstøy, HMS kort osv.
HR-huset tilbyr
- Variert bransjeerfaring
- Spisset nettverk innenfor HR
- Faglig og sosiale arrangementer
- Eksklusiv tilgang til oppdrag
- Deltakelse i et anerkjent kompetansemiljø
Dette er bare noen av fordelene ved å være konsulent hos oss. Ønsker du å høre mer om oss og stillingen, ser
Nora og
Fam frem til å høre fra deg :)